Atgriešana un sūdzības
Atgriež
Saskaņā ar veikala noteikumiem un nosacījumiem jums ir 14 diena, lai atgrieztu preci no tās saņemšanas dienas. Lai atteiktos no līguma un atgrieztu mums savu pirkumu, aizpildiet paziņojumu un nosūtiet to uz mūsu adresi kopā ar atgriezto(-ajiem) produktu(-iem). Tas palīdzēs mums racionalizēt atgriešanas procesu. Aizpildīto veidlapu iesakām pievienot sūtījumam papīra formātā.
Atgriešanās adrese:
Latvija
Paxy - Zenwire
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus
Iepakojumam, kurā ir paziņojums un atgrieztā(-ās) prece(-es), pievienojiet arī visus saņemtos piederumus un, ja iespējams, pirkuma čeku vai rēķinu vai citu pirkumu apliecinošu dokumentu.
Atgriešanas dokumentu paraugi:
PIETEIKUMS - noklikšķiniet, lai skatītu
Sūdzības
Lai nodrošinātu netraucētu sūdzību iesniegšanas procesu, mēs iesakām veikt šādus pasākumus.
1. atgriešanas/ sūdzības veidlapa
Aizpildiet atgriešanas/sūdzības veidlapu un pievienojiet to sūtījumam. Dokumentā jānorāda šāda informācija: jūsu vārds un uzvārds, e-pasta vai pasta adrese, tālruņa numurs, preces numurs un sūdzības iemesls, pirkuma un defekta rašanās datums, defekta apraksts. Šā dokumenta pievienošana palīdzēs mums efektīvi apstrādāt sūdzību.
Sūdzības dokumenta paraugs:
Sūdzību veidlapa - noklikšķiniet, lai skatītu
2 Atgriešanās
Sūdzības gadījumā izstrādājumu kopā ar visiem piederumiem atdodiet atpakaļ.
3. piegāde
Bojātais izstrādājums jānosūta atpakaļ uz šādu adresi:
Latvija
Paxy - Zenwire
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus