uz kasi kopā: €0,00
  pirmd.-piekt 10:30-16

Statūti

Zenwire.lv interneta veikala noteikumi

precizējot, cita starpā noteikumus līgumu slēgšanai ar Veikala starpniecību, kas satur svarīgāko informāciju par Pārdevēju, Veikalu un Patērētāja tiesībām



SATURA RĀDĪTĀJS
§ 1 Definīcijas
§ 2 Sazināties ar pārdevēju
§ 3 Tehniskās prasības
§ 4 Iepirkšanās veikalā
§ 5 Maksājumi
§ 6 Pasūtījuma
izpilde § 7 Atteikuma tiesības
§ 8 Izņēmumi no atteikuma tiesībām
§ 9 Sūdzības
§ 10 Personas dati
§ 11 Atrunas
§ 12 Viedokļu vākšana veikalā

1. § DEFINĪCIJAS

Darba dienas - dienas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot valsts svētku dienas Polijā.
Civilkodekss – 1964. gada 23. aprīļa akts. Civilkodekss.
Patērētājs - patērētājs Civilkodeksa noteikumu izpratnē.
Konts – ar atsevišķiem noteikumiem regulēta bezmaksas Veikala funkcija (pakalpojums tiek sniegts elektroniski), pateicoties kuriem katrs veikala lietotājs var izveidot individuālu kontu Veikalā.
Pircējs - jebkura persona, kas iepērkas Veikalā.
Priviliģēts pircējs – Pircējs, kas ir patērētājs vai priviliģēts uzņēmējs.
Priviliģēts uzņēmējs– fiziska persona, kas slēdz līgumu ar Pārdevēju, kas ir tieši saistīts ar tās saimniecisko darbību, bet nav tai profesionāla rakstura. Saņemšanas punkts — punkts, kas atrodas 60-830 Poznaņā, Krasińskiego 4 Zenwire
.
Nolikums – šie noteikumi.
Veikals – Pārdevēja pārvaldītais Zenwire.lv interneta veikals vietnē https://zenwire.lv.
Pārdevējs– PAWEŁ KOŚMIDER, uzņēmējs, kas veic saimniecisko darbību ar nosaukumu PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, ir ievadīts Centrālajā reģistrā un informācijā par saimniecisko darbību, ko kārto ekonomikas un Centrālā reģistra un saimnieciskās darbības informācijas kārtotājs, NIP 9721296053, REGON numurs 381750881. , ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685 Poznań
Patērētāju tiesību likums — 2014. gada 30. maija likums par patērētāju tiesībām.

§ 2 SAZINĀTIES AR PĀRDEVĒJU

  1. Pasta adrese: ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685 Poznań
  2. E-pasta adrese: bok@zenwire.eu
  3. Tālrunis: 727 705 336
  4. Adrese preču atgriešanai (atteikšanās no līguma gadījumā): 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire
  5. Adrese reklamēto preču nosūtīšanai: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire

§ 3 TEHNISKĀS PRASĪBAS

  1. Lai Veikals darbotos pareizi, jums ir nepieciešams:
    • ierīce ar piekļuvi internetam
    • tīmekļa pārlūkprogramma, kas atbalsta JavaScript un sīkfailus.
  2. Lai veiktu pasūtījumu Veikalā, papildus punktā noteiktajām prasībām 1, ir nepieciešams aktīvs e-pasta konts.

§ 4 PIRKUMI VEIKALĀ

  1. Veikalā redzamās preču cenas ir kopējās preces cenas.
  2. Pārdevējs norāda, ka kopējā pasūtījuma cenā ir iekļauta cena par Veikalā norādīto preci un, ja attiecināma, preces piegādes izmaksas.
  3. Pirkumam izvēlētā prece ir jāpievieno grozam Veikalā.
  4. Pēc tam Pircējs no Veikalā pieejamajām iespējām izvēlas preču piegādes veidu un pasūtījuma apmaksas veidu, kā arī sniedz pasūtījuma noformēšanai nepieciešamos datus.
  5. Pasūtījums tiek veikts brīdī, kad Pircējs ir apstiprinājis tā saturu un akceptējis Noteikumus.
  6. Pasūtījuma noformēšana ir pielīdzināma līguma noslēgšanai starp Pircēju un Pārdevēju.
  7. Pircējs var reģistrēties Veikalā, t.i. izveidot tajā Kontu vai veikt pirkumus bez reģistrācijas, pie katra iespējamā pasūtījuma norādot savus datus.

5. § MAKSĀJUMI

  1. Apmaksāt veikto pasūtījumu, atkarībā no Pircēja izvēles, varat:
    1. ar maksājumu karti:
      • Vīza
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    2. izmantojot maksājumu platformu:
      • PayU
    3. skaidrā naudā pēc piegādes, t.i., ar karti vai skaidrā naudā preces piegādes brīdī Pircējam;
  2. Ja izvēlaties maksāt, izmantojot PayU maksājumu platformu, PayU SA ir uzņēmums, kas sniedz tiešsaistes maksājumu pakalpojumus
  3. Ja Pircējs izvēlas priekšapmaksu, pasūtījums ir jāapmaksā 7 Darba dienu laikā no pasūtījuma veikšanas.
  4. Pārdevējs informē, ka apmaksas veidu gadījumā, kuros lauks maksājuma veikšanai nepieciešamo datu ievadīšanai parādās uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas, pasūtījuma apmaksa iespējama tikai uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas.
  5. Veicot pirkumus Veikalā, Pircējs piekrīt Pārdevēja izmantot elektroniskos rēķinus. Pircējam ir tiesības atsaukt savu akceptu.

6.§ RĪKOJUMA IZPILDE

  1. Līguma termiņš ir 5 darba dienas.
  2. Ja Pircējs ir izvēlējies veikt pasūtījuma priekšapmaksu, Pārdevējs pāriet uz pasūtījuma izpildi pēc tā apmaksas.
  3. Valstis, kurās tiek veikta piegāde:
    • Polija
    • Vācija
    • Ungārija
    • Rumānija
    • Čehijas Republika
    • Slovākija
    • Lietuva
    • Latvija
    • Igaunija
    • Bulgārija
  4. Veikalā iegādātās preces tiek piegādātas – atkarībā no Pircēja izvēlētā piegādes veida:
    1. ar kurjerpasta starpniecību;
  5. Pircējs preces var izņemt personīgi Pieņemšanas punktā tā darba laikā.
  6. Ja Pircējs izvēlas personīgo saņemšanu, preces būs gatavas izņemšanai norādītajā pasūtījuma izpildes datumā.

§ 7. TIESĪBAS ATTEIKTIES NO LĪGUMA

  1. Priviliģētajam pircējam ir tiesības atkāpties no līguma, kas noslēgts ar Pārdevēju ar Veikala starpniecību, ievērojot Noteikumu 8.§, 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu.
  2. Termiņš atkāpties no līguma beidzas pēc 14 dienām no dienas:
    1. kurā Prece nonāca vēlamā pircēja valdījumā vai kurā preces nonāca vēlamā pircēja norādītās trešās personas, kas nav pārvadātājs, valdījumā;
    2. kurā vēlamā pircēja valdījumā nonāca pēdējā prece, partija vai daļa vai kurā trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru ir norādījis vēlamais pircējs, nonāca pēdējās preces, partijas vai daļas valdījumā, ja līgums, kas paredz īpašumtiesību nodošanu vairākām precēm, kuras tiek piegādātas atsevišķi, partijās vai pa daļām.
  3. Lai Vēlamais pircējs varētu izmantot tiesības atkāpties no līguma, viņam, izmantojot Noteikumu 2.§ sniegtos datus, ir jāinformē Pārdevējs par savu lēmumu atkāpties no līguma ar nepārprotamu paziņojumu (piem. vēstule, kas nosūtīta pa pastu vai e-pastu).
  4. Patērētājiem līguma atteikuma paraugs ir veidlapa lapā Sūdzības un atgriešana.
  5. Lai ievērotu atteikuma termiņu, pietiek ar to, ka Vēlamais pircējs pirms līguma atteikšanās termiņa nosūta informāciju par viņa tiesību atteikšanās no līguma izmantošanu.

    NO LĪGUMA IZTEIKŠANAS SEKAS
  6. Atteikšanās no noslēgtā līguma gadījumā Pārdevējs atgriež vēlamajam Pircējam visus no viņa saņemtos maksājumus, tai skaitā preču piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas izriet no Pircēja izvēlētā vēlamā piegādes veida, kas nav lētākais parastais Pārdevēja piedāvātais piegādes veids), nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs tika informēts par Vēlamā pircēja lēmumu izmantot tiesības atkāpties no līguma.
  7. Pārdevējs atmaksās maksājumu, izmantojot tos pašus maksājuma veidus, kurus vēlamais pircējs izmantoja sākotnējā darījumā, ja vien vēlamais pircējs nepiekrīt citam risinājumam, katrā gadījumā Vēlamajam pircējam saistībā ar šo atgriešanu netiks iekasēta nekādas komisijas maksas.
  8. Ja Pārdevējs nav piedāvājis pats paņemt preces no vēlamā pircēja, viņš var ieturēt atmaksu līdz preces saņemšanai vai līdz brīdim, kad viņam tiek iesniegts pierādījums par tās atgriešanu, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.
  9. Pārdevējs lūdz preces atgriezt uz šādu adresi: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad vēlamais pircējs informēja Pārdevēju par atteikšanos no pārdošanas līguma. . Termiņš tiek ievērots, ja vēlamais pircējs preces nosūta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
  10. Vēlamais pircējs sedz tiešās preču atgriešanas izmaksas.
  11. Vēlamais pircējs ir atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, kas radusies, to lietojot citādi, nekā tas bija nepieciešams, lai noskaidrotu preces raksturu, īpašības un darbību.
  12. Ja preces to rakstura dēļ nevar atgriezt ar parasto pastu, Vēlamajam pircējam būs jāsedz arī tiešās preces atgriešanas izmaksas. Par šo izmaksu paredzamo apmēru Vēlamais pircējs tiks informēts no Pārdevēja preču aprakstā Veikalā vai veicot pasūtījumu.
  13. Ja ir nepieciešams atgriezt naudas līdzekļus vēlamā pircēja darījumam ar maksājumu karti, Pārdevējs atmaksā naudas līdzekļus šai maksājumu kartei norādītajā bankas kontā.

8. § IZŅĒMUMI NO TIESĪBĀM ATTEIKTIES NO LĪGUMA

  1. Noteikumu 7.punktā minētās tiesības atkāpties no distances līguma neattiecas uz līgumu:
    1. kurā pakalpojuma priekšmets ir nesagatavotas preces, kas ražotas pēc vēlamā pircēja specifikācijas vai kalpo viņa individuālo vajadzību apmierināšanai;
    2. kurā pakalpojuma priekšmets ir preces, kas ātri bojājas vai kurām ir īss glabāšanas laiks;
    3. kurā pakalpojuma priekšmets ir aizzīmogotā iepakojumā piegādātas preces, kuras nevar atgriezt pēc iepakojuma atvēršanas veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums tika atvērts pēc piegādes;
    4. kurā pakalpojuma priekšmets ir preces, kuras to rakstura dēļ pēc piegādes ir nesaraujami saistītas ar citām precēm;
    5. kuros pakalpojuma priekšmets ir aizzīmogotā iepakojumā piegādāti skaņas vai vizuālie ieraksti vai datorprogrammas, ja iepakojums tika atvērts pēc piegādes;
    6. avīžu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādei, izņemot abonēšanas līgumu;
    7. kurā cena vai atlīdzība ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgū, kuras Pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties pirms līguma atteikšanās termiņa beigām.

9. § SŪDZĪBAS

UN VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

  1. Pārdevējs ir atbildīgs vēlamā pircēja priekšā par pakalpojuma atbilstību līgumam, ko paredz vispārēji piemērojamie tiesību akti, tostarp jo īpaši Patērētāju tiesību likuma noteikumi.
  2. Pārdevējs lūdz iesniegt sūdzību uz Noteikumu 2.§ norādīto pasta vai elektronisko adresi.
  3. Ja precei ir piešķirta garantija, informācija par to, kā arī tās noteikumi ir pieejama Veikalā.
  4. Sūdzības par Veikala darbību sūtīt uz Noteikumu 2.§ norādīto e-pasta adresi.
  5. Pārdevējs atbildēs uz sūdzību 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas.

II PRIVILEĢĒTIE PIRCĒJI

  1. Preces
    1. Preču neatbilstības līgumam gadījumā vēlamajam pircējam ir iespēja izmantot Patērētāju tiesību likuma 5.a nodaļā noteiktās tiesības.
    2. Pārdevējs ir atbildīgs par preces neatbilstību līgumam, kas pastāvēja tās piegādes brīdī un atklājas divu gadu laikā no šī brīža, ja vien nav beidzies preces derīguma termiņš, ko noteicis Pārdevējs, tā tiesību priekšteči vai personām, kas darbojas to vārdā, ir ilgāks.
    3. Saskaņā ar Patērētāju tiesību likuma noteikumiem vēlamais pircējs jebkurā gadījumā var pieprasīt:
      1. preču apmaiņa,
      2. preču remonts.
    4. Turklāt vēlamais pircējs var sniegt paziņojumu par:
      1. pazeminot cenu,
      2. atteikšanās no līguma
      situācijā, kad:
      • Pārdevējs atteicās nodrošināt preces atbilstību līgumam saskaņā ar Art. 43d sek. Patērētāju tiesību likuma 2. pants;
      • Pārdevējs nav nodrošinājis preces atbilstību līgumam saskaņā ar Art. 43d sek. Patērētāju tiesību likuma 4.–6.
      • preces neatbilstība līgumam turpinās, neskatoties uz to, ka Pārdevējs ir mēģinājis panākt preces atbilstību līgumam;
      • preces neatbilstība līgumam ir pietiekami būtiska, lai attaisnotu cenas samazināšanu vai atkāpšanos no līguma, iepriekš neizmantojot 1.punktā noteiktos aizsardzības pasākumus. Patērētāju tiesību likuma 43.d punkts;
      • no Pārdevēja paziņojuma vai apstākļiem ir skaidrs, ka viņš nenovedīs preces atbilstoši līgumam saprātīgā termiņā vai bez liekas neērtības Vēlamajam pircējam.
    5. Gadījumā, ja preces ir jālabo vai jānomaina, vēlamajam pircējam preces ir jādara pieejamas Pārdevējam. Pārdevējs saņem preces no vēlamā pircēja uz sava rēķina.
    6. Vēlamais pircējs nevar atkāpties no līguma, ja preces neatbilstība līgumam ir nenozīmīga.
    7. Šajā sadaļā (attiecībā uz precēm) minētā līguma atteikšanās gadījumā vēlamais pircējs nekavējoties uz sava rēķina atdod preci Pārdevējam uz adresi 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire. Pārdevējs nekavējoties, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preces vai to atgriešanas apliecinājuma saņemšanas dienas, atgriež cenu Vēlamajam pircējam.
    8. Pārdevējs nekavējoties, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no Vēlamā pircēja izziņas par cenas samazināšanu saņemšanas dienas, atdod Vēlamajam pircējam pienākošās summas, izmantojot tiesības samazināt cenu.
  2. Ārpustiesas metodes sūdzību izskatīšanai un prasību izskatīšanai
    1. Gadījumā, ja sūdzību procedūra nenes Patērētāja gaidīto rezultātu, Patērētājs var izmantot piem. ar:
      1. starpniecību, ko veic kompetentā vojevodistes Tirdzniecības inspekcijas inspekcija, kurai jāiesniedz mediācijas pieprasījums. Kā likums, procedūra ir bez maksas. Ar inspekciju sarakstu var iepazīties šeit: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
      2. vietējās kompetentās pastāvīgās patērētāju šķīrējtiesas, kas darbojas pie Vojevodistes Tirdzniecības inspekcijas inspekcijas, palīdzība, kurai jāiesniedz pieteikums lietas izskatīšanai šķīrējtiesā. Kā likums, procedūra ir bez maksas. Tiesu saraksts pieejams: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
      3. bezmaksas pašvaldības vai apgabala patērētāju ombuda palīdzība;
      4. tiešsaistes ODR platforma, kas pieejama vietnē https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

III PIRCĒJI, IZŅEMOT PRIVILEĢĒTOS PIRCĒJUS

  1. Lai izvairītos no šaubām, Pārdevējs norāda, ka Pārdevēja ar sūdzību saistītās saistības pret Pircēju, kas nav vēlamais pircējs, regulē 11. §. 5.

§ 10 PERSONAS DATI

  1. Pircēja, izmantojot Veikalu, sniegto personas datu administrators ir Pārdevējs. Detalizēta informācija par Pārdevēja veikto personas datu apstrādi - tajā skaitā par citiem datu apstrādes mērķiem un pamatojumu, kā arī par datu saņēmējiem - atrodama Veikalā pieejamajā Privātuma politikā - sakarā ar vispārīgajā regulējumā ietverto pārskatāmības principu. Eiropas Parlamenta un Padomes (ES) par datu aizsardzību - " GDPR ".
  2. Pārdevēja veiktās Pircēja datu apstrādes mērķis, ko Pircējs sniedz saistībā ar pirkumiem Veikalā, ir pasūtījumu izpilde. Personas datu apstrādes pamats šajā gadījumā ir:
    • līgums vai darbības, kas veiktas pēc Pircēja pieprasījuma un kuru mērķis ir tā noslēgšana (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts),
    • Pārdevēja juridiskais pienākums saistībā ar grāmatvedību (VDAR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts) un
    • Pārdevēja likumīgās intereses, kas ietver datu apstrādi, lai izvirzītu, īstenotu vai aizstāvētu jebkādas prasības (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts).
  3. Datu sniegšana no Pircēja puses ir brīvprātīga, bet tajā pašā laikā nepieciešama līguma noslēgšanai. Datu nesniegšana padarīs neiespējamu līguma noslēgšanu Veikalā.
  4. Pircēja dati, kas sniegti saistībā ar pirkumiem Veikalā, tiks apstrādāti līdz:
    1. starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums zaudēs spēku;
    2. uz Pārdevēju vairs nebūs juridiskas saistības, kas viņam uzliek par pienākumu apstrādāt Pircēja datus;
    3. beigsies iespēja izvirzīt Pircēja vai Pārdevēja pretenzijas saistībā ar Veikala noslēgto līgumu;
    4. Pircēja iebildumi pret viņa personas datu apstrādi tiks pieņemti - ja datu apstrādes pamats bija Pārdevēja leģitīmās intereses
    – atkarībā no tā, kas ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kas ir jaunākais.
  5. Pircējam ir tiesības pieprasīt:
    1. piekļuvi saviem personas datiem,
    2. tos labojot,
    3. dzēšana,
    4. apstrādes ierobežojumi,
    5. datu nodošanu citam administratoram
      , kā arī tiesības:
    6. jebkurā laikā iebilst pret datu apstrādi tādu iemeslu dēļ, kas saistīti ar Pircēja īpašo situāciju - pret viņu saistīto personas datu apstrādi, pamatojoties uz Art. 6 sek. 1 lit. f GDPR (t.i., par Pārdevēja likumīgajām interesēm).
  6. Lai īstenotu savas tiesības, Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju, izmantojot Noteikumu 2.§ datus.
  7. Ja Pircējs uzskata, ka viņa dati tiek apstrādāti nelikumīgi, Pircējs var iesniegt sūdzību Personas datu aizsardzības biroja prezidentam.

§ 11 REZERVES

  1. Pircējam aizliegts sniegt nelegālu saturu.
  2. Katrs Veikalā veiktais pasūtījums veido atsevišķu līgumu un prasa atsevišķu akceptu ar Noteikumiem. Līgums tiek noslēgts laicīgi un lai izpildītu pasūtījumu.
  3. Līgumi, kas noslēgti uz Nolikuma pamata, tiek slēgti poļu valodā.
  4. Iespējamā strīda gadījumā ar Pircēju, kurš nav vēlamais Pircējs, kompetentā tiesa būs tiesa, kas ir kompetenta pēc Pārdevēja atrašanās vietas.
  5. Jebkura Pārdevēja atbildība pret Pircēju, kas nav priviliģēts Pircējs, likumā atļautajās robežās ir izslēgta.

12.§ VIEDOKĻU VĀKŠANA VEIKALĀ

1. Interneta veikala Klientam ir iespēja brīvprātīgi un bez maksas sniegt atzinumu par Internetveikalā veiktajiem pirkumiem. Atzinuma priekšmets var būt arī Interneta veikalā iegādātās preces novērtējums, foto vai apskats.,

2. Pēc pirkumu veikšanas Interneta veikalā Pārdevējs nosūta Klientam e-pastu ar lūgumu sniegt viedokli un saiti uz tiešsaistes veidlapu, kas ļauj to izsniegt - tiešsaistes forma ļauj atbildēt uz Pārdevēja jautājumiem par pirkumiem, izvērtē tos, pievieno savu aprakstu par viedokli un iegādāto preci ar fotogrāfiju. Ja atzinums netiek sniegts pēc pirmā uzaicinājuma sniegt atzinumu saņemšanas, Pārdevējs uzaicinājumu nosūtīs atkārtoti.

3. Atzinumu var sniegt tikai Klients, kurš veicis pirkumus Pārdevēja Interneta veikalā.,

4. Klienta sniegtos viedokļus Pārdevējs publicē Interneta veikalā un TrustMate.io vizītkartē.,

5. Atzinuma izsniegšanu Klients nedrīkst izmantot prettiesiskām darbībām, jo īpaši darbībām, kas veido negodīgas konkurences aktu pret Pārdevēju, vai darbībām, kas aizskar personas tiesības, intelektuālā īpašuma tiesības vai citas Pārdevēja vai trešo personu tiesības.

6. Atzinumu var sniegt tikai par Pārdevēja Interneta veikalā faktiski iegādātajām precēm. Aizliegts slēgt fiktīvus/fiktīvus pārdošanas līgumus atzinumu sniegšanas nolūkā. Atzinuma autors nevar būt pats Pārdevējs vai viņa darbinieki neatkarīgi no nodarbinātības pamata.,

7. Izsniegto atzinumu tā autors var jebkurā laikā izņemt.



Konta noteikumi

Zenwire.eu veikalā

SATURA RĀDĪTĀJS
§ 1 Definīcijas
§ 2 Sazinieties ar pakalpojumu sniedzēju
§ 3 Tehniskās prasības
§ 4 Konts
§ 5 Lojalitātes programma
§ 6 Sūdzības
§ 7 Personas dati
§ 8 Rezervācijas

1. § DEFINĪCIJAS

Patērētājs - patērētājs Civilkodeksa noteikumu izpratnē.
Konts - Noteikumos regulēta bezmaksas Veikala (pakalpojuma) funkcija, pateicoties kurai Pakalpojuma saņēmējs Veikalā var izveidot savu individuālo kontu.
Pakalpojuma saņēmējs — jebkura persona, kas izveido kontu vai ir ieinteresēta konta izveidošanā.
Priviliģētais pakalpojuma saņēmējs - Pakalpojuma saņēmējs, kas ir Patērētājs vai fiziska persona, kas slēdz līgumu ar Pakalpojuma sniedzēju, kas ir tieši saistīts ar tā saimniecisko darbību, bet nav tam profesionāla rakstura.
Lojalitātes programma - Pakalpojumu sniedzēja vadīta lojalitātes programma, kuras ietvaros Pakalpojuma saņēmējs, kuram ir Konts, var iegūt un izmantot Punktus saskaņā ar Noteikumos noteiktajiem nosacījumiem.
Punkti - punkti, kas tiek piešķirti Pakalpojuma saņēmējam ar Noteikumos noteiktajiem nosacījumiem Lojalitātes programmas ietvaros, ļaujot Pakalpojuma saņēmējam pasūtīt Veikalā norādītās preces ar atlaidi.
Noteikumi – šie Konta noteikumi.
Veikals - Zenwire.eu tiešsaistes veikals, kuru vada Pakalpojumu sniedzējs vietnē https://zenwire.eu
Pakalpojumu sniedzējs- PAWEŁ KOŚMIDER, uzņēmējs, kas veic uzņēmējdarbību ar nosaukumu PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, ir ievadīts Centrālajā reģistrā un saimnieciskās darbības ziņā, ko kārto ekonomikas un Centrālā reģistra un saimnieciskās darbības informācijas kārtotājs, NIP 9721296053, REGON numurs 381750881. , ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685 Poznań.

§ 2 SAZINĀTIES AR PAKALPOJUMU SNIEDZĒJU

  1. Pasta adrese:ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685 Poznań
  2. E-pasta adrese: bok@zenwire.eu
  3. Tālrunis: 727 705 336

§ 3 TEHNISKĀS PRASĪBAS

  1. Lai pareizi darbotos un izveidotu kontu, jums ir nepieciešams:
    • aktīvs e-pasta konts
    • ierīce ar piekļuvi internetam
    • tīmekļa pārlūkprogramma, kas atbalsta JavaScript un sīkfailus

4. § KONTS

  1. Konta izveide ir pilnībā brīvprātīga un ir atkarīga no Pakalpojuma saņēmēja gribas.
  2. Konts sniedz Klientam papildu iespējas, piemēram: skatīt Klienta Veikalā veikto pasūtījumu vēsturi, pārbaudīt pasūtījuma statusu vai patstāvīgi rediģēt Klienta datus, kā arī dalību Lojalitātes programmā.
  3. Lai izveidotu kontu, veikalā ir jāaizpilda atbilstošā veidlapa.
  4. Konta izveides brīdī starp Pakalpojuma saņēmēju un Pakalpojuma sniedzēju tiek noslēgts līgums uz nenoteiktu laiku Konta uzturēšanas ietvaros uz Noteikumos noteiktajiem nosacījumiem.
  5. Pakalpojuma saņēmējs var jebkurā laikā atteikties no Konta, neradot nekādas izmaksas.
  6. Lai atteiktos no Konta, Jums ir jānosūta atteikums Pakalpojumu sniedzējam uz šādu e-pasta adresi: bok@zenwire.eu, kā rezultātā Konts tiks nekavējoties dzēsts un Konta uzturēšanas līgums tiks izbeigts.

5. § LOJALITĀTES PROGRAMMA

  1. Lojalitātes programma ir paredzēta Pakalpojuma saņēmējiem, kuriem ir Konts. Punktu iegūšana un izmantošana Klientam ir iespējama, izmantojot Kontu.
  2. Izveidojot Kontu, Klients kļūst par Lojalitātes programmas dalībnieku.
  3. Par katriem PLN 10, kas iztērēti Veikalā viena pasūtījuma ietvaros, Klients saņems šādu Punktu skaitu: 10, saskaņā ar sadaļu 4-5.
  4. Punkti par veikto pasūtījumu Pakalpojuma saņēmējam pienāksies tikai tad, ja Pakalpojuma sniedzējs noslēdz līgumu ar Pakalpojuma saņēmēju. Punkti Pakalpojuma saņēmējam tiks piešķirti automātiski, pasūtījuma izpildes laikā.
  5. Lai aprēķinātu Punktu skaitu par veikto pasūtījumu, tiek ņemti vērā tikai Pakalpojuma saņēmēja iztērētie līdzekļi par Veikalā pasūtītajām precēm bez Punktu izmantošanas, un neņemot vērā papildu izmaksas, kas saistītas ar preces pasūtīšanu, piemēram, piemēram, piegādes izmaksas.
  6. Ja Pakalpojuma saņēmējs pirmo reizi abonē Pakalpojuma sniedzēja uzturēto biļetenu veikala ietvaros, Pakalpojuma saņēmējam pienāksies šāds Punktu skaits: 5. Punkti par abonēšanu jaunumiem tiks piešķirti nekavējoties, automātiski. , ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc tam, kad Klients ir abonējis jaunumus.
  7. Pakalpojuma saņēmēja iegūtie Punkti veido vienu kopu.
  8. Kontā būs redzams pašreizējais Klienta savākto Punktu skaits. Pakalpojuma sniedzējs var informēt Klientu arī par uzkrāto Punktu skaita izmaiņām, nosūtot ziņu uz Klienta Kontam piešķirto e-pasta adresi.
  9. Klients, izmantojot Punktus, var iegūt Lojalitātes programmā iekļautās preces cenas samazinājumu tādā veidā, ka šīs preces gala cena būs PLN 1.
  10. Punktu skaits, kas ļauj samazināt cenu iepriekšējā punktā norādītajā veidā, tiek norādīts Veikalā pie konkrētās preces.
  11. Ja Klients nolemj izmantot Punktus, to izmantošanas rezultātā radusies atlaide tiks aprēķināta automātiski, t.i., atskaitīta no pasūtītās preces cenas.
  12. Punktus Klients var izmantot, veicot pasūtījumu, kurā ir iekļautas arī preces, kas apmaksātas, neizmantojot Punktus, kuru kopējā cena nav mazāka par 40 PLN.
  13. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības anulēt Punktus:
    1. iekasēta maksa par pasūtījumiem, par kuriem Pakalpojuma sniedzējs atmaksāja Pakalpojuma saņēmējam par preci samaksātos naudas līdzekļus (piem., ja Pakalpojuma saņēmējs faktiski atteicās no līguma);
    2. piešķirts, neskatoties uz neefektīvu pasūtījuma apmaksu (kas nenozīmē nespēju atkārtoti iegūt Punktus pareizas pasūtījuma apmaksas rezultātā);
    3. piešķirta par biļetena atkārtotu abonēšanu.
  14. Lojalitātes programmā uzkrātos punktus var izmantot tikai šajā punktā noteiktajā kārtībā.

6. § SŪDZĪBAS

  1. Sūdzības par Konta darbību jāsūta uz e-pasta adresi bok@zenwire.eu.
  2. Pakalpojumu sniedzējs sūdzību izskatīs 14 dienu laikā.

    SŪDZĪBU UN CIETUŠU PRASĪBU ĀRPUSTIESAS APSTRĀDES METODES
  3. Gadījumā, ja sūdzību procedūra nenes Patērētāja gaidīto rezultātu, Patērētājs var izmantot piem. ar:
    1. starpniecību, ko veic kompetentā vojevodistes Tirdzniecības inspekcijas inspekcija, kurai jāiesniedz mediācijas pieprasījums. Kā likums, procedūra ir bez maksas. Ar inspekciju sarakstu var iepazīties šeit: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
    2. vietējās kompetentās pastāvīgās patērētāju šķīrējtiesas, kas darbojas pie Vojevodistes Tirdzniecības inspekcijas inspekcijas, palīdzība, kurai jāiesniedz pieteikums lietas izskatīšanai šķīrējtiesā. Kā likums, procedūra ir bez maksas. Tiesu saraksts pieejams: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
    3. bezmaksas pašvaldības vai apgabala patērētāju ombuda palīdzība;
    4. tiešsaistes ODR platforma, kas pieejama vietnē https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

§ 7 PERSONAS DATI

  1. Personas datu administrators, ko Klients sniedz, izmantojot Kontu, ir Pakalpojuma sniedzējs. Detalizēta informācija par Pakalpojumu sniedzēja veikto personas datu apstrādi - tai skaitā par citiem datu apstrādes mērķiem un pamatojumu, kā arī par datu saņēmējiem, ir atrodama Veikalā pieejamajā Privātuma politikā - sakarā ar pārskatāmības principu, kas ietverts vispārīgajā Eiropas Parlamenta un Padomes (ES) regula par datu aizsardzību - " GDPR ".
  2. Klienta datu apstrādes mērķis ir Konta uzturēšana. Personas datu apstrādes pamats šajā gadījumā ir līgums par pakalpojumu sniegšanu vai pēc Pakalpojuma saņēmēja pieprasījuma veiktās darbības, kas vērstas uz tā noslēgšanu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts), kā arī kā Pakalpojumu sniedzēja likumīgās intereses, kas ietver datu apstrādi, lai noteiktu jebkādu prasību iesniegšanu vai aizstāvību (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts).
  3. Pakalpojuma saņēmēja datu sniegšana ir brīvprātīga, bet tajā pašā laikā nepieciešama Konta uzturēšanai. Datu nesniegšana nozīmē, ka Pakalpojuma sniedzējs nevarēs sniegt Konta pārvaldības pakalpojumu.
  4. Klienta dati tiks apstrādāti līdz:
    1. Kontu dzēsīs Klients vai Pakalpojumu sniedzējs pēc Klienta pieprasījuma
    2. beigsies iespēja iesniegt Pakalpojuma saņēmēja vai Pakalpojuma sniedzēja pretenzijas saistībā ar Kontu;
    3. Klienta iebildums pret viņa personas datu apstrādi tiks pieņemts - ja datu apstrādes pamats bija Pakalpojumu sniedzēja leģitīmās intereses
    – atkarībā no tā, kas ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kas ir jaunākais.
  5. Pakalpojuma saņēmējam ir tiesības pieprasīt:
    1. piekļuvi saviem personas datiem,
    2. tos labojot,
    3. dzēšana,
    4. apstrādes ierobežojumi,
    5. datu nodošanu citam administratoram
      , kā arī tiesības:
    6. jebkurā laikā iebilst pret datu apstrādi tādu iemeslu dēļ, kas saistīti ar Klienta īpašo situāciju - pret viņu personas datu apstrādi, pamatojoties uz Art. 6 sek. 1 lit. f GDPR (t.i., par Pakalpojumu sniedzēja likumīgajām interesēm).
  6. Lai īstenotu savas tiesības, Klientam ir jāsazinās ar Pakalpojumu sniedzēju.
  7. Ja Pakalpojuma saņēmējs uzskata, ka viņa dati tiek apstrādāti nelikumīgi, Pakalpojuma saņēmējs var iesniegt sūdzību Personas datu aizsardzības biroja prezidentam.

§ 8 REZERVES

  1. Klientam ir aizliegts sniegt pretlikumīgu saturu.
  2. Līgums par Konta uzturēšanu ir noslēgts poļu valodā.
  3. punktā minēto svarīgu iemeslu gadījumā. 4, Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības mainīt Noteikumus.
  4. Svarīgi iemesli, kas minēti iedaļā. 3 ir:
    1. nepieciešamība pielāgot Veikalu Veikala darbībai piemērojamo tiesību aktu noteikumiem;
    2. sniegtā pakalpojuma drošības uzlabošana;
    3. mainot Konta funkcionalitāti, pieprasot grozīt Noteikumus.
  5. Pakalpojuma saņēmējs par plānotajām Noteikumu izmaiņām tiks informēts vismaz 7 dienas pirms izmaiņu stāšanās spēkā ar e-pasta vēstuli, kas nosūtīta uz Kontam piešķirto adresi.
  6. Ja Pakalpojuma saņēmējs nepiekrīt plānotajām izmaiņām, viņam par to jāinformē Pakalpojuma sniedzējs, nosūtot atbilstošu ziņojumu uz Pakalpojuma sniedzēja e-pasta adresi bok@zenwire.eu, kā rezultātā Konta uzturēšanas līgums tiks izbeigts, ievadot to. plānoto izmaiņu spēkā stāšanās vai agrāk, ja Klients iesniedz šādu pieprasījumu.
  7. Ja Pasūtītājs neiebilst pret plānotajām izmaiņām līdz to spēkā stāšanās brīdim, tiek pieņemts, ka viņš tām piekrīt, kas nerada šķērsli līguma laušanai nākotnē.
  8. Pasūtījumiem, kas Veikalā veikti ar Punktu izmantošanu, tiek piemēroti Veikala noteikumi.
  9. Iespējamā strīda gadījumā ar Klientu, kurš nav priviliģēts Klients, kompetentā tiesa būs tiesa, kuras kompetencē ir Pakalpojumu sniedzēja juridiskā adrese.






Biļetena noteikumi

Zenwire.eu veikals

SATURA RĀDĪTĀJS
§ 1 Definīcijas
§ 2 Biļetens
§ 3 Sūdzības
§ 4 Personas dati
§ 5 Nobeiguma noteikumi

1. § DEFINĪCIJAS

Patērētājs - patērētājs 1964. gada 23. aprīļa likuma izpratnē. Civilkodekss.
Biļetens – bez maksas elektroniski sniegts pakalpojums, pateicoties kuram Pakalpojuma saņēmējs var saņemt no Pakalpojuma sniedzēja elektroniski iepriekš pasūtītus ziņojumus par Veikalu, tai skaitā informāciju par piedāvājumiem, akcijām un jaunumiem Veikalā.
Veikals - Zenwire.eu tiešsaistes veikals, kuru vada Pakalpojuma sniedzējs vietnē https://zenwire.eu
Pakalpojuma saņēmējs - jebkura organizācija, kas izmanto biļetena pakalpojumu.
Priviliģēts klients – Pakalpojuma saņēmējs, kas ir Patērētājs vai fiziska persona, kas ar Pakalpojuma sniedzēju slēdz līgumu, kas ir tieši saistīts ar tā saimniecisko darbību, bet nav tam profesionāla rakstura.
Pakalpojuma sniedzējs - PAWEŁ KOŚMIDER, uzņēmējs, kas veic uzņēmējdarbību ar nosaukumu PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, ir ievadīts Centrālajā reģistrā un saimnieciskās darbības ziņā, ko kārto ekonomikas un Centrālā reģistra un saimnieciskās darbības informācijas kārtotājs, NIP 9721296053, REGON. numurs 381750881, ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685 Poznań.

§ 2 BIĻETENS

  1. Pakalpojuma saņēmējs var brīvprātīgi izmantot Biļetena pakalpojumu.
  2. Lai izmantotu biļetena pakalpojumu, nepieciešama ierīce ar jaunāko tīmekļa pārlūkprogrammas versiju, kas atbalsta JavaScript un sīkfailus, ar piekļuvi internetam un aktīvu e-pasta kontu.
  3. Šī pakalpojuma ietvaros nosūtītie e-pasta ziņojumi tiks nosūtīti uz e-pasta adresi, ko Pakalpojuma saņēmējs norādījis Jaunumu izdevuma abonēšanas laikā.
  4. Lai noslēgtu līgumu un abonētu Jaunumu izdevuma pakalpojumu, Pakalpojuma saņēmējs pirmajā solī norādītajā Veikala vietā norāda savu e-pasta adresi, uz kuru viņš vēlas saņemt Jaunumu izdevuma ietvaros nosūtītās ziņas. Jaunumu abonēšanas brīdī tiek noslēgts līgums par pakalpojumu sniegšanu uz nenoteiktu laiku, un Pakalpojuma sniedzējs sāks to sniegt Pakalpojuma saņēmējam - ievērojot sadaļu 5.
  5. Lai pareizi ieviestu Biļetena pakalpojumu, Pakalpojuma saņēmējam ir pienākums norādīt savu pareizo e-pasta adresi.
  6. Ziņojumos, kas nosūtīti kā daļa no Biļetena, būs informācija par iespēju atteikties no tā abonēšanas, kā arī saite uz atteikšanos.
  7. Pakalpojuma saņēmējs var jebkurā laikā atteikties no informatīvā izdevuma abonēšanas, nenorādot iemeslu un neradot nekādas izmaksas, izmantojot 2.punktā minēto iespēju. 6 vai nosūtot ziņu uz Pakalpojuma sniedzēja e-pasta adresi: bok@zenwire.eu .
  8. Ja Pakalpojuma saņēmējs izmantos saiti, lai atteiktos no informatīvā izdevuma abonēšanas, vai nosūtīs ziņu, kurā lūgts atteikties no informatīvā izdevuma abonēšanas, līgums par šī pakalpojuma sniegšanu nekavējoties tiks izbeigts.

§ 3 SŪDZĪBAS

  1. Par sūdzībām saistībā ar biļetenu jāziņo Pakalpojumu sniedzējam uz šādu e-pasta adresi: bok@zenwire.eu .
  2. Pakalpojumu sniedzējs uz sūdzību atbildēs 14 dienu laikā pēc sūdzības saņemšanas.

    SŪDZĪBU UN CIETUŠU PRASĪBU ĀRPUSTIESAS APSTRĀDES METODES
  3. Gadījumā, ja sūdzību iesniegšanas procedūra nenes to rezultātu, ko gaidījis Klients, kurš ir Patērētājs, Patērētājs cita starpā var izmantot ar:
    1. starpniecību, ko veic kompetentā vojevodistes Tirdzniecības inspekcijas inspekcija, kurai jāiesniedz mediācijas pieprasījums. Kā likums, procedūra ir bez maksas. Ar inspekciju sarakstu var iepazīties šeit: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
    2. vietējās kompetentās pastāvīgās patērētāju šķīrējtiesas, kas darbojas pie Vojevodistes Tirdzniecības inspekcijas inspekcijas, palīdzība, kurai jāiesniedz pieteikums lietas izskatīšanai šķīrējtiesā. Kā likums, procedūra ir bez maksas. Tiesu saraksts pieejams: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
    3. bezmaksas pašvaldības vai apgabala patērētāju ombuda palīdzība;
    4. tiešsaistes ODR platforma, kas pieejama vietnē https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

§ 4 PERSONAS DATI

  1. Personas datu, ko Pakalpojuma saņēmējs sniedz saistībā ar Jaunumu izdevuma abonēšanu, administrators ir Pakalpojuma sniedzējs. Detalizēta informācija par Pakalpojumu sniedzēja veikto personas datu apstrādi - tai skaitā par citiem datu apstrādes mērķiem un pamatojumu, kā arī par datu saņēmējiem, ir atrodama Veikalā pieejamajā Privātuma politikā - sakarā ar pārskatāmības principu, kas ietverts vispārīgajā Eiropas Parlamenta un Padomes (ES) regula par datu aizsardzību - " GDPR ".
  2. Klienta datu apstrādes mērķis ir Biļetena nosūtīšana. Personas datu apstrādes pamats šajā gadījumā ir līgums par pakalpojumu sniegšanu vai pēc Pakalpojuma saņēmēja pieprasījuma veiktās darbības, kas vērstas uz tā noslēgšanu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts), kā arī kā Pakalpojumu sniedzēja likumīgās intereses, kas ietver datu apstrādi, lai noteiktu jebkādu prasību iesniegšanu vai aizstāvību (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts).
  3. Pakalpojuma saņēmēja datu sniegšana ir brīvprātīga, bet tajā pašā laikā nepieciešama, lai nodrošinātu Biļetenu pakalpojumu. Datu nesniegšana nozīmē, ka Pakalpojuma sniedzējs nevarēs sniegt šo pakalpojumu.
  4. Klienta dati tiks apstrādāti līdz:
    1. Pakalpojuma saņēmējs atteiksies no informatīvā izdevuma;
    2. beigsies iespēja iesniegt Pakalpojuma saņēmēja vai Pakalpojuma sniedzēja pretenzijas saistībā ar Biļetenu;
    3. Klienta iebildums pret viņa personas datu apstrādi tiks pieņemts - ja datu apstrādes pamats bija Pakalpojumu sniedzēja leģitīmās intereses
    – atkarībā no tā, kas ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kas ir jaunākais.
  5. Pakalpojuma saņēmējam ir tiesības pieprasīt:
    1. piekļuvi saviem personas datiem,
    2. tos labojot,
    3. dzēšana,
    4. apstrādes ierobežojumi,
    5. datu nodošanu citam administratoram
      , kā arī tiesības:
    6. jebkurā laikā iebilst pret datu apstrādi tādu iemeslu dēļ, kas saistīti ar Klienta īpašo situāciju - pret viņu personas datu apstrādi, pamatojoties uz Art. 6 sek. 1 lit. f GDPR (t.i., par Pakalpojumu sniedzēja likumīgajām interesēm).
  6. Lai īstenotu savas tiesības, Klientam ir jāsazinās ar Pakalpojumu sniedzēju.
  7. Ja Pakalpojuma saņēmējs uzskata, ka viņa dati tiek apstrādāti nelikumīgi, Pakalpojuma saņēmējs var iesniegt sūdzību Personas datu aizsardzības biroja prezidentam.

§ 5 NOBEIGUMA NOTEIKUMI

  1. Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības mainīt šos noteikumus tikai svarīgu iemeslu dēļ. Par svarīgu iemeslu tiek saprasta nepieciešamība mainīt noteikumus, ko izraisījusi Biļetena pakalpojuma modernizācija vai likuma izmaiņas, kas ietekmē Pakalpojuma sniedzēja pakalpojuma sniegšanu.
  2. Informācija par plānotajām izmaiņām noteikumos tiks nosūtīta uz Klienta e-pasta adresi, kas norādīta Jaunumu izdevuma abonēšanas brīdī vismaz 7 dienas pirms izmaiņu stāšanās spēkā.
  3. Ja Pasūtītājs neiebilst pret plānotajām izmaiņām līdz to spēkā stāšanās brīdim, tiek pieņemts, ka viņš tās akceptē.
  4. Plānoto izmaiņu nepieņemšanas gadījumā Pakalpojuma saņēmējam informācija par to jānosūta uz Pakalpojuma sniedzēja e-pasta adresi: bok@zenwire.eu , kā rezultātā tiks izbeigts līgums par pakalpojumu sniegšanu. pakalpojumu, stājoties spēkā plānotajām izmaiņām.
  5. Klientam ir aizliegts sniegt pretlikumīgu saturu.
  6. Līgums par Biļetena pakalpojuma sniegšanu ir noslēgts poļu valodā.
  7. Iespējamā strīda gadījumā ar Klientu, kurš nav priviliģēts Klients, kompetentā tiesa būs tiesa, kuras kompetencē ir Pakalpojumu sniedzēja juridiskā adrese.
  8. Patērētāju aizsargā piemērojamie patērētāja izcelsmes valsts noteikumi. Pārdevējs stingri ievēro šos noteikumus.

Rakstiski uz:
Lietuva
Paxy - Zenwire
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus

elektroniskā formātā e-pastā pa pastu: bok@zenwire.eu

 
Šie noteikumi stājas spēkā 01.01.2023

 

uz augšu
Veikals ir skatīšanas režīmā
Skatīt pilno lapas versiju
Sklep internetowy Shoper.pl