uz kasi kopā: €0,00
  pirmd.-piekt 10:30-16
box

Piegāde 2-5 darba dienu laikā.

car

Jūs saņemsiet izsekošanas numuru, lai varētu izsekot sūtījumam.

calendar

Atgriešanas politika līdz 21 dienai

product-return

Atgriežas iekšzemes noliktavā bez problēmām.

awards

Oficiālais Zenwire veikals

credit-card

Droši un ērti maksājumi.

star

Veikals ir drošs. Mēs parūpēsimies par jūsu tiesībām.

Privātuma politika

Zenwire.lv veikala
https://zenwire.lv
("Veikals") privātuma politika

CIENĪJAMAIS LIETOTĀJ!

Mēs rūpējamies par jūsu privātumu un vēlamies, lai jūs justos ērti, izmantojot mūsu pakalpojumus. Tāpēc zemāk mēs sniedzam jums svarīgāko informāciju par jūsu personas datu apstrādes noteikumiem un sīkdatnēm, kuras izmanto mūsu Veikals. Šī informācija ir sagatavota, ņemot vērā GDPR, t.i., vispārējo datu aizsardzības regulu.

PERSONAS DATU ADMINISTRATORS

PAWEŁ KOŚMIDER, uzņēmējs, kas veic uzņēmējdarbību ar nosaukumu PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, ir ievadīts Centrālajā reģistrā un saimnieciskās darbības ziņā, ko kārto ekonomikas un Centrālā reģistra un informācijas par saimniecisko darbību kārtotājs, NIP 9721296053, REGON numurs 381750881, ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685 Poznań

Ja vēlaties sazināties ar mums par mūsu veikto jūsu personas datu apstrādi, lūdzu, rakstiet mums uz šādu e-pasta adresi: bok@zenwire.eu.

JŪSU TIESĪBAS

Jums ir tiesības pieprasīt:

  • piekļuvi jūsu personas datiem, tostarp jūsu datu kopijas iegūšanu (VDAR 15. pants vai, ja piemērojams, VDAR 13. panta 1. punkta f) apakšpunkts),
  • tos labot (VDAR 16. pants),
  • dzēšana (VDAR 17. pants),
  • apstrādes ierobežojums (VDAR 18. pants),
  • datu nodošana citam administratoram (VDAR 20. pants).

Un arī likums:

  • jebkurā laikā iebilst pret savu datu apstrādi:
    • iemeslu dēļ, kas saistīti ar jūsu konkrēto situāciju - saistībā ar personas datu apstrādi, kas attiecas uz jums, pamatojoties uz Art. 6 sek. 1 lit. f GDPR (t.i., par mūsu likumīgajām interesēm), tostarp profilēšanu (VDAR 21. panta 1. punkts);
    • ja personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga, tostarp profilēšanas, nolūkos, ciktāl apstrāde ir saistīta ar šādu tiešo mārketingu (VDAR 21. panta 2. punkts).

Lūdzu, sazinieties ar mums, ja vēlaties izmantot savas tiesības. Jūs varat iebilst pret mūsu sīkdatņu izmantošanu (par kurām varat lasīt tālāk), jo īpaši izmantojot atbilstošus pārlūkprogrammas iestatījumus.

Ja nolemjat, ka jūsu dati tiek apstrādāti nelikumīgi, varat iesniegt sūdzību Personas datu aizsardzības biroja prezidentam.

PERSONAS DATI UN PRIVATUMS

Zemāk jūs atradīsiet detalizētu informāciju par jūsu datu apstrādi atkarībā no jūsu veiktajām darbībām.

1. Pasūtījuma noformēšana Veikalā - daļa 1

Kādā nolūkā?
Jūsu pasūtījuma izpilde
Uz kāda pamata?
pārdošanas līgums (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts) juridisks pienākums, kas saistīts ar grāmatvedību, uzliekot mums par pienākumu apstrādāt jūsu personas datus (VDAR 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts)
Cik ilgi?
uz iepriekš minētā līguma darbības laiku līdz mūsu juridisko pienākumu, kas saistīti ar grāmatvedību, termiņa beigām
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz perioda beigām, kurā ir iespējams iesniegt prasības - jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja nesniedzat datus?
jūs nevarēsit veikt pasūtījumu

2. Pasūtījuma noformēšana Veikalā - daļa. 2

Kādā nolūkā?
Pielāgojot Veikalu Lietotāju vajadzībām, kā arī uzlabojot mūsu pakalpojumu kvalitāti, pateicoties Pircēju sniegtajiem viedokļiem apmierinātības aptaujas vietnē
Uz kāda pamata?
mūsu likumīgās intereses apstrādāt jūsu datus, lai veiktu izpēti par jūsu apmierinātību ar mūsu pakalpojumiem (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts)
Cik ilgi?
ja neizsakāt savu viedokli - uz 21 dienu no pirkuma brīža vai līdz brīdim, kad izskatīsim Jūsu iebildumus pret apstrādi; ja tomēr izsakāt savu viedokli - līdz tā dzēšanai vai kamēr mēs ņemsim vērā Jūsu iebildumus pret apstrādi*
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz perioda beigām, kurā ir iespējams iesniegt prasības - jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja nesniedzat datus?
mēs neņemsim vērā Jūsu viedokli par mūsu Veikalu, strādājot pie tā turpmākās attīstības
* atkarībā no tā, kurš ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kurš notiek vispirms

3. Konta iestatīšana veikalā

Kādā nolūkā?
līguma izpilde par konta uzturēšanas pakalpojumu sniegšanu Veikalā
Uz kāda pamata?
līgums par pakalpojumu sniegšanu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz brīdim, kad kontu izdzēsīsit jūs vai mēs pēc jūsu pieprasījuma
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz perioda beigām, kurā ir iespējams iesniegt prasības - jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja nesniedzat datus?
jūs nevarēsit izveidot kontu un izmantot tā funkcijas, piemēram, skatīt pasūtījumu vēsturi vai pārbaudīt pasūtījuma statusu

4. Sazināšanās ar mums (piemēram, lai uzdotu jautājumu)

Kādā nolūkā?
apstrādājot jūsu jautājumus vai pieprasījumus
Uz kāda pamata?
līgums vai darbības, kas veiktas pēc jūsu pieprasījuma un kuru mērķis ir tā noslēgšana (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts) — ja jūsu pieprasījums vai paziņojums attiecas uz līgumu, kura puse mēs esam vai varam būt mūsu likumīgās intereses apstrādāt jūsu datus, lai sazinātos ar jums (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts) — ja jūsu pieprasījums vai paziņojums nav saistīts ar līgumu
Cik ilgi?
uz līguma darbības laiku, kas mūs saista, vai - ja līgums nav noslēgts - līdz pretenzijas termiņa beigām - skatīt šīs sadaļas pēdējo tabulu* līdz pretenzijas termiņa beigām - skatiet šīs sadaļas pēdējo tabulu - vai līdz brīdim, kad ņemsim vērā jūsu iebildumus pret apstrādi*
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz perioda beigām, kurā ir iespējams iesniegt prasības - jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja nesniedzat datus?
mēs nevarēsim atbildēt uz jūsu pieprasījumu vai pieprasījumu
* atkarībā no tā, kurš ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kurš notiek vispirms

5. Pārlūka iestatījumi vai cita līdzīga darbība, kas ļauj veikt mārketinga aktivitātes

Kādā nolūkā?
tiešais mārketings, kas sastāv no personalizētu sludinājumu rādīšanas
(vairāk par to varat lasīt Privātuma politikas sadaļās "Profilēšana" un "Sīkfaili").
Uz kāda pamata?
mūsu leģitīmās intereses apstrādāt datus iepriekšminētajam mērķim (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz to derīguma termiņa beigām vai līdz brīdim, kad izdzēsīsiet mārketinga nolūkos izmantotos sīkfailus*
Kas notiek, ja nesniedzat datus?
jūs nesaņemsit ieteikumus par produktiem vai pakalpojumiem, kas jūs varētu interesēt
* atkarībā no tā, kurš ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kurš notiek vispirms

6. Pārlūka iestatījumi vai cita līdzīga darbība, kas ļauj veikt analītiskas darbības

Kādā nolūkā?
analīze par to, kā jūs izmantojat Veikala vietni un pārvietojaties tajā, lai pielāgotu vietni Lietotāju vajadzībām un uzvedībai
(vairāk par šo tēmu var atrast Privātuma politikas sadaļās "Analītiskās darbības" un "Sīkfaili")
Uz kāda pamata?
mūsu leģitīmās intereses apstrādāt datus iepriekšminētajam mērķim (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz to derīguma termiņš vai jūs izdzēsīsiet analītiskiem nolūkiem izmantotos sīkfailus*
Kas notiek, ja nesniedzat datus?
mēs neņemsim vērā Jūsu vēlmes attiecībā uz Veikala izmantošanu, strādājot pie tā izstrādes
* atkarībā no tā, kurš ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kurš notiek vispirms

7. Jūsu piekrišana saņemt no mums mārketinga saturu (piemēram, informāciju par īpašajiem piedāvājumiem).

Kādā nolūkā?
mārketinga informācijas, īpaši īpašo piedāvājumu, nosūtīšana
Uz kāda pamata?
Jūsu piekrišana mūsu mārketinga aktivitātēm (VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz brīdim, kad atsaucat savu piekrišanu – atcerieties, jūs varat atsaukt savu piekrišanu jebkurā laikā. Datu apstrāde līdz piekrišanas atsaukšanai ir likumīga.
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz perioda beigām, kurā ir iespējams iesniegt prasības - jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja nesniedzat datus?
jūs nesaņemsiet mūsu mārketinga materiālus, tostarp informāciju par mūsu īpašajiem piedāvājumiem

8. Biļetena abonēšana

Kādā nolūkā?
biļetena nosūtīšana
Uz kāda pamata?
līgums par informatīvā izdevuma pakalpojuma sniegšanu (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz jūs atteiksieties no mūsu informatīvā izdevuma abonēšanas
turklāt jūsu dati tiks apstrādāti līdz perioda beigām, kurā ir iespējams iesniegt prasības - jūs vai mēs
(vairāk informācijas par šo tēmu var atrast šīs sadaļas pēdējā tabulā)
Kas notiek, ja nesniedzat datus?
nevarēsiet saņemt informāciju par Veikalu un mūsu pakalpojumiem

9. Darbību vai bezdarbību veikšana, kuras rezultātā var tikt izvirzītas pretenzijas saistībā ar Veikalu vai mūsu pakalpojumiem

Kādā nolūkā?
ar noslēgto līgumu vai sniegtajiem pakalpojumiem saistītu pretenziju noteikšana, izmeklēšana vai aizstāvēšana
Uz kāda pamata?
mūsu likumīgās intereses personas datu apstrādē iepriekš norādītajam mērķim (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts)
Cik ilgi?
līdz pretenziju noilguma termiņa beigām vai līdz brīdim, kad ņemsim vērā jūsu iebildumus pret apstrādi*
Kas notiek, ja nesniedzat datus?
nespēja izvirzīt, izvirzīt vai aizstāvēt prasības
* atkarībā no tā, kurš ir piemērojams konkrētajā gadījumā un kurš notiek vispirms

DATU PUBLICĒŠANA

Ja izlemsiet publicēt komentāru, tā saturs un Jūsu paraksts būs redzams citiem Veikala lietotājiem.

Mēs neizpaužam jūsu e-pasta adresi citiem lietotājiem, ja vien jūs to neizdarāt pats.

PROFILĒŠANA

Veikala ietvaros mēs veicam profilēšanu – tas notiks attiecībā uz Jums, ja atļausit šādas darbības. Šī profilēšana sastāv no automātiska novērtējuma par to, kuri produkti vai pakalpojumi jūs varētu interesēt, izmantojot informāciju par jūsu parādīto saturu. Pateicoties tam, produktu vai pakalpojumu reklāmas, kas tiek rādītas kā daļa no jūsu izmantotajiem tiešsaistes pakalpojumiem, būs vairāk pielāgotas jums un jūsu vajadzībām.

Mūsu veiktās profilēšanas rezultātā netiek pieņemti lēmumi, kuriem ir juridiskas sekas uz jums vai kas jūs ietekmē līdzīgi nozīmīgā veidā.

ANALĪTISKĀS DARBĪBAS

Veikala ietvaros mēs veicam analītiskas darbības, kuru mērķis ir palielināt tā intuitivitāti un pieejamību – tas notiks attiecībā uz jums, ja atļausit šādas darbības. Analīzes ietvaros mēs ņemsim vērā veidu, kā jūs pārvietojaties veikalā, piemēram, cik daudz laika pavadāt konkrētajā apakšlapā vai kurās veikala vietās noklikšķināt. Pateicoties tam, mēs varam pielāgot Veikala izkārtojumu un izskatu un tajā ievietoto saturu Lietotāju vajadzībām.

DATU DROŠĪBA

Apstrādājot Jūsu personas datus, mēs izmantojam organizatoriskos un tehniskos pasākumus saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, tostarp savienojuma šifrēšanu, izmantojot SSL sertifikātu.

SĪKĀKUMI

Mūsu veikals, tāpat kā lielākā daļa vietņu, izmanto tā sauktās sīkdatnes. sīkfailu faili (sīkdatnes). Šie faili:

  • tiek saglabāti jūsu ierīces (datora, tālruņa utt.) atmiņā;
  • tie nemaina jūsu ierīces iestatījumus.

Šajā veikalā sīkdatnes tiek izmantotas šādiem mērķiem:

  • statistika
  • mārketings
  • Veikala funkciju nodrošināšana

Lai uzzinātu, kā pārvaldīt sīkfailus, tostarp tos atspējot savā pārlūkprogrammā, varat izmantot pārlūkprogrammas palīdzības failu. Informāciju par šo tēmu var izlasīt, pārlūkprogrammā nospiežot taustiņu F1. Turklāt, atkarībā no izmantotās pārlūkprogrammas, tālāk norādītajās apakšlapās atradīsit atbilstošus padomus:

Mēs neapstrādāsim sīkfailus ilgāk par 14 dienām no pēdējā Veikala apmeklējuma.

Izmantojot atbilstošās pārlūkprogrammas opcijas, jūs jebkurā laikā varat:

  • dzēst sīkfailus,
  • bloķēt sīkdatņu izmantošanu nākotnē.

Šādos gadījumos mēs to vairs neapstrādāsim.

Plašāku informāciju par sīkdatnēm var atrast Vikipēdijā .

ĀRĒJIE PAKALPOJUMI / DATU SAŅĒMĒJI

Mēs izmantojam trešo pušu pakalpojumus, kas mūs atbalsta mūsu biznesa vadīšanā. Mēs viņiem uzticam jūsu datu apstrādi – šīs personas apstrādā datus tikai saskaņā ar mūsu dokumentētajiem norādījumiem.

Zemāk jūs atradīsiet savu datu saņēmēju sarakstu:

DARBĪBA DATU SAŅĒMĒJI DATU PĀRSŪTĪŠANA ĀRPUS EIROPAS SAVIENĪBAS
jebkura darbība saistībā ar Veikalu uzņēmums, kas sniedz mums tehnisko/IT atbalstu Nav vietas
personas, kas ar mums sadarbojas uz civiltiesisku līgumu pamata, atbalstot mūsu kārtējo darbību Nav vietas
pārdošanas programmatūras nodrošinātājs Nav vietas
uzturēšanās Veikala vietnē ar iestatījumiem, kas pieļauj mārketinga aktivitātes uzņēmums, kas sniedz mārketinga pakalpojumus Nav vietas
palikt Veikala vietnē ar iestatījumiem, kas ļauj veikt analītiskas darbības entītija, kas nodrošina analītiskās darbības vietnē Nav vietas
veicot pasūtījumu Veikalā maksājumu pakalpojumu sniedzējs Nav vietas
subjekts, kas piegādā preci jums – ja vien neesat izvēlējies personīgās savākšanas iespēju Nav vietas
programmatūras piegādātājs, kas atvieglo uzņēmējdarbību (piemēram, grāmatvedības programmatūra) Nav vietas
standarta biroja programmatūras piegādātājs (ieskaitot e-pasta kastes) Nav vietas
grāmatvedības birojs Nav vietas
struktūra, kas nodrošina nomaksas sistēmu Nav vietas
abonējot biļetenu vai piekrītot mārketinga ziņojumu sūtīšanai vienība, kas nodrošina biļetena vai mārketinga ziņojumu nosūtīšanu Nav vietas
izmantojot veikalā pieejamo tiešsaistes tērzēšanu vienība, kas nodrošina veikalā pieejamu tiešsaistes tērzēšanu Nav vietas
par to, kā izmantojat pakalpojumus, ko mums sniedz sociālie tīkli saistībā ar Veikalu sociālie mēdiji Nav vietas
piedaloties aptaujā par apmierinātību ar mūsu pakalpojumiem vai produktiem entītijas, kas ļauj publicēt viedokļus par Veikalu vai produktiem un tos salīdzināt Nav vietas
sazinoties ar mums (piemēram, uzdodot jautājumu) standarta biroja programmatūras piegādātājs (ieskaitot e-pasta kastes) Nav vietas

Un papildus:

attiecīgajām valsts iestādēm, ciktāl mums ir pienākums tām sniegt datus.

 
uz augšu
Veikals ir skatīšanas režīmā
Skatīt pilno lapas versiju
Sklep internetowy Shoper.pl